Followers

29 Oct 2012

[Family Gathering] Hak Mandi Kolam Hak Kami. Hak Makbed Hak Hak HAk HAkkk!!!



BAngun seawal yang mampu.
HAAHAHA..
(Alasan bangun lambat)

Tengok di meja makan Mak Ngah dah Mak sedang berbual-bual. 

"MAk, HKCC tu sekotak adalah disponsor. Silalah ambil jangan malu ye Mak.." kata aku sambil genyeh-genyeh mata. 


"HAih... apa lak nak malu. PEkata hang pi bancuh kat aku," balas MAk. 



Ciss.....



"Abah pun nak jugakk!!" Abah aku pun order skali.
"Mak Ngah pun nak... Hehehhe.."


"Kilah pun nak jugaaa!!" tetiba ntah mana datang suara sumbang itu.





HKCC moments.
Pagi tidak lengkap tanpa kopi.
Di hari gathering, Makbed bawak doploh kotak HKCC. Itu jelah baki yang tinggal dah telah dibook oleh kazen-kazen. 
Sekotak dibukak untuk minum sendiri-sendiri. 
MAna leh gi jalan-jalan tak bawak HKCC. 


Alhamdulillah..
Doploh kotak tu selesai semuanya. 
So, skang HKCC takdo.
Stok baru sampai next week. 
Sapa yg nak order, kena bersabar ye.




Pagi-pagi lagi kolam dah penuh orang.
Semua sedara-mara , so takpelah kan. 
Puas ati la mandi, tayah nak kontrol comel sangat. 




Wawan baru ada keberanian nak mandi kolam.
Mungkin sebab hari siang, dan dia nampak kaler biru tu cam bes je. So, dia mandi dengan seronoknya.
Semalam, masuk air terus nangeh!
HAri ni , masuk dalam air ketawa berdekah-dekah pulak. 









Model Mangga.







Alamak, kaki sapo tertinggal kat belakang tu?


PAyah jugak nak snap gambo aksi lompat-lompat pakai Gnoty ni. 

Kena belajar lebih gigih. 







Anak-anak ikan yang kelaparan...
PAdahal Pah tengah tunjuk hasil fotografi gambo lompat-lompat yang diambil tadi.
Berapa kali lompat baru dapat hasil memuaskan. 
Malangnya, gambo tu takde ngan aku.....





Dan, aku yang tak mandi ni plak, selain daripada sibuk-sibuk snap gambo orang mandi, aku jugak meninjau keadaan orang lain yg tak mandi.





Sedang menyiapkan t-shirt oren untuk sesi penggambaran. 
Model di atas tu belum mandi. Gosok gigi pun belum.
HAHAH~





BAju beli sendiri.
PAstu, cop sendiri jek kat bilik.
Pakcik Khairul copkan.
Senang gitu kan?
Tayah susah-susah print gambo baju, nak kira saiz sume. 
Just bagi baju sniri , saiz sniri dan cop~
Semudah ABC.


LAgi mudah bila bukan aku yg cop kan?
HEHEH~





Sambung next entry. 
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram