Followers

10 Oct 2012

Fakta Tentang Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino Yang Tidak Pernah DIdedahkan





Asyik sebut pasal kemantapan HKCC je. 
PAdahal, hakikatnya bukan semua pengguna yang mendapat manfaat yang sama bila minum HKCC.
INI TIDAK ADIL!!!

MAka, dengan ini aku dengan segala hormatnya mendedahkan beberapa perkata penting yang kebanyakkan kita tak tahu pasal HKCC.

JAngan mare~
Nanti berkedut...


  1. Paling terang, jelas dan nyata, sebaik saja lepas minum HKCC orang yg minum tu akan cakap "sedaaaappppnyeeeee...."
  2. PAstu, petang tu dia minum lagi. Besok dia minum lagi. Lusa minum lagi. Tau-tau je HKCC dia dah habih sekotak. 
  3. MAsuk kotak ketiga, si isteri akan perasan HKCC dia laju je abeh dari kebiasaan. Rupanya, si suami pun jeles. Nak rasa jugak. LEpas rasa, dia pun ketagih sama je macam bini dia. 
  4. MOstly, suami akan suruh isteri dia beli lagi HKCC lepas habih sekotak tanpa memberi tahu reasonnya. 
  5. Ada jugak yang minum HKCC sambil tutup mata. Punya la nak amik feel minum cappucino.
  6. Untuk permulaan minum HKCC, ada yang rasa seperti nak demam. Diserang selsema dan tak leh tido malam. Sebab HKCC ni ada herba-herba tertentu yang membuatkan badan jadi panas. TApi, lepas seminggu, ok dah. 
  7. Belum pernah lagi peminum HKCC cakap HKCC tak sedap. YAng cakap TAK CUKUP ade lah. Ramai lak tu!
  8. HArga HKCC mungkin agak mahal berbanding collagen cappucino pesaing tetapi kesan selepas meminumnya dirasai sendiri oleh pengguna. Ia dibuktikan menerusi testimonial tanpa paksa dari pengguna sniri. 
  9. Stokis dan Agen HKCC semuanya adalah pengguna HKCC pada peringkat awal. Dan anda boleh lihat sendiri, jumpa sendiri mereka untuk melihat sejauh mana HKCC membawa perubahan ke atas penampilan dan seri muka memasing. 
  10. HKCC bukan satu produk MLM. 
  11. HKCC sangat sesuai untuk orang yang alergic kopi. Yang migrain lepas minum kopi. HKCC gives those people pleasure on drinking coffee. Ada orang yg lansung tak merasa minum kopi sebab elergic tau. TApi ada cara minumnya... JAngan minum satu sachet penuh terus. MInum sesudu dulu. TEst. KAlau ok, up lagi sesudu. Begitulah seterusnye.
  12. Peminum HKCC takkan minum lagi minuman pra-campur lain. Musti akan cara HKCC jugak. Gud bye tu neskepe 3 in 1 merah hijau kuning iteww. 
  13. HKCC adalah minuman santai yang menjanjikan bonus berbeza buat si penggunanya. 
  14. Susut itu Bonus bermaksud Kalau TAk Kurus tu bukan salah si HKCC sebab HKCC bukan ubat kurus. Sama la jugak macam berpantang. Ada ke berpantang boleh menjamin kekurusan anda? Tak kan? LAin orang , lain kesannya. TApi yang pasti, setiap orang ada kesan masing-masing. 
  15. Ada pengguna yang lepas minum HKCC bau badan dia hilang. 
  16. Ada pengguna yang lepas minum HKCC , hubungan suami isteri bertambah intim.
  17. Ada pengguna yang lepas beberapa kali minum HKCC, pregnant.
  18. Ada juga pengguna yang lepas 3 sachet minum HKCC, susu badan melimpah-ruah. 
  19. KEbanyakkan pengguna HKCC kelihatan lebih muda dan ceria berbanding sebelum minum HKCC. 
  20. Ada pengguna yang berterima kasih juta-juta kali kat HKCC sebab akhirnya berpeluang juga tahu cemana kah rasa kopi tanpa menderita sakit kepala lagi. 
  21. Ada pengguna yang berkali-kali berterima kasih kepada HKCC kerana HKCC membantu dia dan suaminya hilang ketagihan kepada neskepe. 
  22. Ada jugak pengguna HKCC yang minum takde kesan pape tapi terus gak beli sebab HKCC sedap rasanya. 
  23. KEbanyakkan peminum HKCC akan meninggalkan jajan-jajan dan kudapan tak berfaedah kerana perut sentiasa terasa kenyang. 
  24. Mostly pengguna HKCC susut berat bukan sebab HKCC tu sangat, tetapi HKCC membentuk tabiat pemakanan yang lebih disiplin dan sihat. MAkan pun dah tak bertambah-tambah sampai mak mentua pun geleng kepala nengoknya. 
  25. KAlau RM39.90 adalah mahal, maka tak payah le beli. TAk de sapa pun yang akan rotan anda sebab anda tak beli HKCC. But 1 thing for sure, the pleasure and satisfaction after drinking this coffee is totally unexplainable. You had to try it yourself. 
  26. HKCC adalah kaler PURPLE. Bukan biru, bukan oren dan bukan pink. 
  27. Korang takkan rugi kalu minum. Tapi rugi kalau tak minom. Mihahahahahahahh~
  28. UNtuk yang pregnant, sebaiknya yang baru-baru je peknen tak payah minum lagi HKCC. Sebab takut panas. Dekat-dekat nak bersalin, digalakkan minum ye.
  29. Sangat sesuai diminum oleh ibu yang sedang berpantang. Memang THORBAIK! Asik minum milo ngan kopi  je. Bosan. Upgrade sikit minuman berpantang ke HKCC. 
  30. Time piyed leh minum. Lagi bagus. Leh cuci semua-semua yg ado. 

kaler hapekah iniiiii????


Nak cuba?
Hubungi agen atau stokis terdekat dengan anda SEKARANG!

Cepat bertindak!



SENARAI AGENT HKCC BERDAFTAR (TERKINI)

  1. Lumut/Kuantan:Tyha:017 6996727
  2. UITM,MSU SHAH ALAM::Mimi:013 4655295 bbm 28618375
  3. Teluk Sepanggar,Kota Kinabalu:Izz:019 5763898
  4. KULIM:Ija:012 4460287
  5. Teluk Kumbar:Afni:019 6458323
  6. TLDM KUANTAN:Tini Hartini:017 9043818
  7. GLENMARIE SHAH ALAM:Rosmila:017 4070832
  8. BESUT,TERENGGANU:Farrah Waheeda: 010 919 3906
  9. SELAYANG:Cikgu Jijah:017 6022307
  10. KLANG:Ulfah:0126476442
  11. SUBANG:Norazima:016 3045373
  12. JASIN,MELAKA:Amy:012 3358590
  13. KL CENTRAL:Zaliza:019 3000224
  14. KUALA KANGSAR:Sakinah:012 5409507 
  15. TAIPING:Puan Norfaizura : 016 4396067 
  16. BERCHAM/TAIPING:Puan Norazlin Mohd Hassan : 012 69822699 
  17. KPJ KAJANG:En Mahizan: 012 3643677
  18. PUTRAJAYA:Ummi alia: 016 6603741
  19. JENGKA 6:Malissa Harmimi - 013 994 4526 
  20. KUANTAN GAMBANG,CHERATING: Norsuriati Mohammad - 013 479 8265 
  21. CHERAS :Pn Ema-0137771135.
  22. MINDEF :Tuan Zaini 0137773511
  23. BUKIT JALIL:Faudzana Dahlan:019566639/0175241211
  24. SERI MANJUNG(SAIFUL DESIGNER):PUAN ANA :017 -5140833
  25. N9 KLINIK KESIHATAN RANTAU :Pn Juliza Junus : 0175099626
  26. HOSPITAL KLANG : CIK Farah Hana : 0175132149


SENARAI STOKIS BERDAFTAR HKCC SELURUH NEGARA

  1. STOKIS CAWANGAN PERAK:Pn Haida 0195761194
  2. STOKIS CAWANGAN PENANG:Pn Laili 0195426865
  3. STOKIS CAWANGAN KEDAH:EN Noraizam@KECHIEX012 2246872@PN LIZA@MAKBED 0172479294 
  4. STOKIS KAWASAN LUMUT/BERA:Pn Sue 019-9823396
  5. STOKIS KUALA LUMPUR:CIK NURUL HUDA 0179923310
  6. STOKIS KAWASAN AMPANG/KUALA LUMPUR:Pn AZIAH BT UJANG 0123906824
  7. STOKIS KAWASAN BAGAN SERAI/PARIT BUNTAR:Pn FAEZAH 0124499220
  8. STOKIS KAWASAN SANDAKAN,SABAH:En Mohammad Fazli 010-9324482.
  9. STOKIS KAWASAN TAIPING:PN IZANI 019-5714702
  10. STOKIS KAWASAN TAIPING:PN NORAINI 019 5778430
  11. STOKIS KAWASAN KUANTAN:PN Zila 0199759956
  12. STOKIS KAWASAN BATU PAHAT/PHARMACY PARIT RAJA:Pn Maya 0193695496
  13. STOKIS KAWASAN PULAU PANGKOR:Pn Samsudiar:019-6658187
  14. STOKIS KAWASAN TELUK SEPANGGAR,KOTA KINABALU:Pn Siti Nadjira:019-4123440 
  15. STOKIS KAWASAN IPOH,PERAK:Pn Nurhayati:0125578702
  16. STOKIS KAWASAN SEPANG,SELANGOR:Pn Ayu 0126283713/0123698394
  17. STOKIS KAWASAN KAJANG,SELANGOR:Nazura:0197593925
  18. STOKIS KAWASAN KOTA BHARU,KELANTAN:Cik Nurzatul Effa Ahmad Shahrudin: 019 5473065..







Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram