Followers

6 Oct 2012

diriku disentuh lagi. tersentuh!

Nah.... boleh plak takleh tido time gini. Tadi wawan tetiba je ngamuk. Jerit2 dlm bilik.

Opsss... skang aku bersiaran dari Lumut. Kali ni tumpang berteduh di rumah jiran kecintaan, Illa Seman. Kena gilir-gilir ye. Ari tu dah tido umah cik bidan kan....  So kali ni umah Illa lak. Kang majuk plak. Kikikikikui...

Banyak misi ni. Besok pepagi nk gi beli teh ais kat pasor. Wajib! Monthly agency meeting start jam 9pagi. Sempat kot?

Alhamdulillah.... sakit-sakit badan aku berakhir bila Haida the Bidan 'menyentuh' diri ku yg suci ini. Hihihihi... memang patut le semput semedang. Badan dari atas sampai ke ibu kaki masuk angin! Semua urat dia sentuh disambut dengan bunyi 'adoi'. Lutut kanan aku yg sakit tu dia setelkan dengan penuh teliti. Ingatkan terseliuh ke hape.... rupanya urat yg kembang.

Kata Haida, tapak kaki aku ni sejuk betui menandakan badan ku berangin which is sgt tak elok. Dan lepaa dia tonyoh2 kaki aku dengan gagahnya, tetiba je terasa kebas. Pehtu rasa warm..... whoooaaahhhh. Tetiba touching okehh. Kaki aku keduanya tak sakit selepas itu. Rezeki aku lah tu.

Dan untuk 'penyelenggaraan' seterusnya, ehemmm. Peranakan jatuh cket. Dah sebulan amik JSD, jatuh plak dah. Tanda rahim jatuh salah satunya ialah bila ko bersin sikit pon, ko terkucil. Tanda rahim kembang lak, selalu rasa seram sejuk. Haa... aku la tu. Memang aku ni jenis cepat jatuh kot. Buas samaa.....

Dah mampu tarik napas lega. Hopefully aku tak semput lagi setiap malam. Pasni kena jaga diri. Kena pakai jugak stokin bila kuar. Terrrrpaksa pakai sebab dah badan tu kemereh kan.

Tapi pakai stokin kan bagus. Tutup aurat ye dak?.

Ok..nak tido da . Esok nak gi mitin. Sekian tulisan kali ni . Bersiaran pakai Gnoty ajer.

Published with Blogger-droid v2.0.9
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram