Followers

1 Nov 2012

Bila Oni Pakai Baju Sendiri




Oni skang dah boleh bukak baju sniri.
Pakai baju pun boleh cuma selalu salah. Depan ngan belakang tatau beza. 

Bukan sahaja mana yg depan, mana yg belakang dia taktau, tapi perkataan DEPAN dan BELAKANG pun dia tertukar maksud. 


Baju kekanak kan jenis banyak gambo. 
Sama gak macam sependa budak.
Disebabkan ONi banyak baju gaun, maka banyak le spentot beliau. 
Dalam usia yang sebegini, ONi gemar buat menda sendiri. 
JAdi, time dia nak pakai baju tu aku biar je. 



"Ibu!! Salah laaa!" rengeknya bila baju tu gambarnya takde di perut. 



"Oni.... Kalau baju, gambaq kena dok depan. Ni dok kat perut..." ajarku sambil buka semula bajunya. Dan kemudian tunjukkan yg betul.


"Spender pulak, gambaq dok belakang. Kat bontot. KAlau gambaq dok depan, maknanya salah leee..."



"OooooooooooooooooooooooooooOoOOOooooo......" 











"Tapi spender ibu ni takde gambar pulak? Caner??"  sambung Oni, sambil angkat spentot yg diamik dari dalam laci aku demi nak tunjuk bukti.




Mmmmmmm......


oke, pasni ibu beli spentot ada gambo temikai kat belakang. 


HAHAHAHAHAHAA!



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram