Followers

31 Oct 2012

Aku yang tak memahami~




Memang budak-budak beso Oni ni memang suka bukak peti ais ek?
Rimas tau. 
KAdang takde apa pun dalam peti ais  and she already knew it lepas dah bukak few times , tapi ntah ngape tangan tu sukaaa sangat bukak peti ais bila ke dapur. 


Pada suatu hari...




Memang aku malas nak check peti ais sebab kalu aku lak bukak peti ais , tetiba perut lapo. Mula la tangan tu nak mencapai je menda dalam tu.
MAka, Oni la yg rajin check peti ais.
Seingat aku, takde pun aku beli mempelam. Dah lamaaaaa sangat dah tak beli. 
Inche Kitchi lansung la tak beli sebab dia memang tak makan buah. 





Oni berkeras jugak cakap ada mango kat dalam tu. 
Nak tak nak aku pun bukak la jugak peti ais nak amikkan mango yg dia nak. 



"
"
"
"
"
'
'
'
"
'
"
"
"
"
"
"
"
"


"
"
"
"








[bunyi cengkerik]







Mango ke ni?
















Mango = anggur

Kata Oni. 



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram