Followers

27 Sep 2012

Owhhh MAaiiii Stresssssss



Pesal lah hari ni I stress tanpa sebab. Dalam TO-DO List banyak menda nak buat. Hujung bulan cenggini lah merupakan waktu kritikal di mana aku akan menjadi begitu sibuk dalam masa yang sama kelihatan blur dan comot. 

NAsib baik kerja sniri di rumah sahaja, takde sapa nak tengok kecuali asben dan 2 orang askor kecik.


BAgaimanapun, suami saya sendiri takda dapat bezakan wajah tak mandi saya dengan yang sudah mandi. Sebab saya jojes jerr... * OH tidakkkkkkk!!! MEkasih la kat HKCC and SNE. Cuma gigi je la kalau tak gosot buleh bauuuu... 

Pelik ke haaa kalu rumah sepah selalu ? Aku kemas-kemas,kendian depa ni tonggang lagi semer menan dema ni. BUkannya dema ni main pon. Saje siok nak tonggang kotak simpanan menan. Bagi mereka, melihat IBu mereka mengaum seperti resakse ada sesuatu yang menyeronokkan dan tak lengkap idop dema kalu tak tengok Ibu mereka mengaum. 

Rasa nak biar je. TApi, ntah lah. OCD aku ni menjadi-jadi. PAtutnya bila dah sibuk ni, takde la terpikir nak kemas. Just fokus dulu la satu keje kan. NAk je biarr.. Tapi bila aku terpijak satu menda yg bukan sepatutnya aku pijak, mula la penyakit low blood pressure aku bertukar menjad high blood pressure!! Aihhh... nak tak kemas, mata sakit. NAk tak beli menan, kesian. KAlau dah beli plok, jadi punca kecederaan Ibu mereka. 

Meja keje pon dah bersepah. Huu.. 


Minggu depan nak panggil Cleaner-5 Jam cuci umah den. BAnyak kerja nak wat. Tolonggg laaaa legakan pandangan ku. 


HAri ini mendung sahaja. Syukur Ya Allah kerana bagi peluang pada baju-baju di ampaian itu kering. Sudah 2 hari ia berada di ampaian. KAlau masuk 3 hari, saya kena angkut dan hantar ke dobi. 


Update tanpa hala tuju. Saja je nak meluahkan perasaan.

MEkasih sbb bace 




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram