Followers

12 Sep 2012

Makbed Menerima Kedatangan Selebriti



Ni kesah yang berlaku semalam..


Rumah Makbed ceria dengan kedatangan rakan sepenjenayahan suatu ketika dahulu.
Now, datang bersama dengan suaminya dan 2 'produk' hasil perkahwinan mereka. 
Tih..tihtihhh...


MEmperkenalkannnnn......



ADIRA CINDERELLA!!!!



fotogenik as ever


Inilah dio pengikut setia blog MAkbed's JOurnal.
Apo aje aku tulih, caye aje beliau.
KAlau aku tipu pon, dia caye juge.
Hekhekhekhek~
Sapo yg add MAkbed kat pesbuk akan selalu nampak beliau ini komen dan adakala request entri about things. 

Ari tu, dia suruh aku survey Jamu Susuk Dara sebab masa tu dia dok plan nak guna lepas bersalin Rania.
Aku surveyy.....
Siap try tau!


HAh, last skali terpengaruh ngan aku.
HEHEHEHEE...



Seronok la semalam Adira Cinderella dapat meluangkan masa menjengah umah Makbed.
Jauh tu datang...dari KL.
Tima kasih le kat suami beliau Encik Faizan Dasuki (FPJ @ Faizan Pelabur Jutawan) sebab bawak bini beliau datang umah.

Kedatangan Adira membolehkan aku deliver polisi baby barunya, Rania. 
Punyala excited beliau nak aku jadi agen yang menguruskan polisi anaknya.
Eh, aku pon excited juga tau!
Mekasih ye sebab yakin ngan aku. 


Ni lah Bos MAkbed.. Eyzarra Rania Faizan. Makbed dera ikat kuat-kuat





KEmain lagi haaa aku bertungkus-lumus memasak.
MEmandangkan si Adira ni baru je lepas pantang, kalau datang umah aku kena la mematuhi adatdan pantang larang kan.
KAt suaminya aku masakkan sambal tumis udang petai.
Ada sambal tempe.
Sayo...
Untuk Adira, spesel kari ayam.
Air masak je ko minum. Heee... Taleh minum ais!
Nanti Nora Zima marah.
Eh..tetiba je...~




Aisey... gambo Adira aje yg ado. 
Lupa nak bergambor bersama suaminya skali.
Sebenarnya suami dia yg tolong tangkap gambo. 


Maka..demi nak memperkenalkan asben Adira aku buat cenggini...





TAdaaaaAAAaa,,,,,


Introducing...
Encik Emas ... dan senyuman Emas beliau. 

BAgi yang pernah pergi ceramah berkenaan emas dan pelaburan emas ni mesti kenal kan?
Sesapa yg minat nak menuntut ilmu emas ni leh la tanya beliau...
atau
lawatilah blognya di Pelabur Jutawan.Com
Boleh add fesbuk jugak.
Sila cari Faizan Pelabur Jutawan



Promot! Promot!


Weh, pemes tak pemes la asben ko aku google je nama dia pastu klik IMAGE , kuar banyak bnor gambau beliau. 
Itu gambau yang paling ensem yg aku cilok dari blog beliau sniri. Kihkihkihkih~



Bersama 'produk' masing-masing


Ce tengok suar Wawan.
Taktau le napa anak aku sorang ni tetiba jadi super comot pada hari kejadian.
Dia bantai merangkak sampai ke luar dan kendiannya ditemui sedang bermain pasiaq (pasir) di laman. 




Timakasih buat Adira sekeluarga kerana sudi menjengah teratak buruk MAkbed.
NAnti datang le lagi. 
Aku masak Sambal Kak Ropi lak untuk ko ye. 
HHEEE....



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram