Followers

22 Sep 2012

macam magnet

Tetiba sesak rasanya dada ni. Batuk menyerang. Semput pon datang gak. Terpaksa amik inhaler lagi after few days sebelum ni dah rest tak amik inhaler. Seriously kena jumpa Mak Bidan Diraja saya secepat mungkin kerana urat peha kembali terasa tersimpul. Tadi tetiba terpelecok tepi katil gara2 pening kepala akibat terlebih dos ubat or inhaler kot tambah plak jalan dalam gelap. Haahaahaha...

Baru nk lelap, tetiba rasa mcm ado sesuatu pegang kaki aku. Aku raba-raba terasa bulat je. Rupanya, kepala anak aku daaaa... si Wawan. Ngigau. Tido berjalan seyyhh.

Aku angkat dia tido atas katil. Salin pempes dan buatkan susu. Kejap aje duduk atas katil, dia nak tido di bawah plak. Tempat dia kan...

Aku tunggu sampai dia tido. Dah ready nak panjat katil balik tengok wawan dah takde kat tilam dia.





Dah tido , berlaga bontot ngan si oni rupanya.

Haiyoo... suka melanggar sempadan le budak ini. Dah letak barricade pun suka terjah masuk kaco kakak dia.

Published with Blogger-droid v2.0.9
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram