Followers

15 Sep 2012

Lets Spot the Gay. Alert: Being Gay Is Contagious

   
 
 
Begitu seriusnya gejala LGBT di negara kita sampai kat peringkat sekolah pun kerajaan kita dah buat pengenalpastian. 
Kementerian PEndidikan pun dah sediakan garis-panduan demi nak mengenalpasti pelajar-pelajar yang dah ada sindrom gay dan lesbian ni.
NAk pitam rasa.....!
 
 
 
AKu kongsikan di sini 'guideliness' yang diberikan supaya kita dapat sama-sama membendung masalah ni
 
 
Simptom Gay
 
  • Memiliki badan berotot dan gemar memakai baju berleher V dan baju tak berlengan. 
  • Suka memakai pakai ketat dan berwarna cerah.
  • Tertarik kepada lelaki ----of course. 
  • Suka bawak handbag besar-besar bila keluar, macam orang perempuan dok kelek nk shopping. 
 
 
 
 
 Simptom Lesbian
  • Tertarik dengan wanita
  • Lebih suka berada dengan pasangan perempuan mereka dan menjauhi kelompok perempuan yang lain. (setia kottt....)
  • Suka bergaul, berkongsi makanan dan tidur dengan perempuan.
  • Tidak berminat lansung dengan lelaki.
Sumber yang diterjemah daripada: FreeMAlaysiaKini
GEjala-gelaja sebegini boleh dikenal pasti sejak dari kanak-kanak lagi.
So folks.... We had OBLIGATIONS to do.
Di dunia yang serba mencabar ni kebijaksanaan dan kesabaran kita akan terduga, sama hebat dengan kemajuan negara sekarang. 
******
Cam payah je kan.
Zaman aku membesar, takleh dok ngan laki-laki. 
Tido ngan pompuan takpe.
EVen tak suka tido sebelah pompuan tu, nak gak tido ngan lelaki , boleh kena pulas telinga ngan mak.
Sebab lelaki zaman kekecik ni besh.
Pompuan lak zaman kekecik cam bosan jer.
NAk le join geng lelaki kaaaaaannn....
Dibiar keluar ngan lelaki, kang jadi lain.
Dibiar kamceng sangat dengan perempuan, pun boleh jadi lain.
 
 
Sapa kata lelaki kalau keluar berkawan-kawan dengan lelaki dijamin 100% 'selamat'?
Boleh bagi jaminan ke?
SO, nak bagi keluar ngan perempuan... pun nanti mengundang fitnah. 
 
HAaaiihh~
 
Akhir zaman.
 
Doniaaa...Doniaaa..
 
 
 
 
BAca news ni ye..
 

In Malaysia, being gay can get you a caning and 20 years in prison. Now the Malaysian government is holding seminars to help teachers and parents figure out which kids are gay (boys with "tight, light-coloured clothes and large handbags" are under suspicion; girls who "have no affection for men and like to hang out and sleep in the company of women" are also suspect). The seminars are reportedly hugely attended, with 1,500 people turning up to last week's event, which was organized by the Teachers Foundation of Malaysia. The official reasoning for this is that being gay is contagious, so straight kids who are around gay kids might catch it. More a Reuters report:
The latest seminar for the teachers and parents was run by deputy education minister Puad Zarkashi, his office confirmed.
Zarkashi wasn't immediately available for comment but national news agency Bernama quoted him as saying that being able to identify the signs will help contain the spread of the unhealthy lifestyle among the young, especially students.
"Youths are easily influenced by websites and blogs relating to LGBT [lesbian, gay, bisexual and transgender] groups," he was quoted as saying.
"This can also spread among their friends. We are worried that this happens during schooling time."
 
Sumber: BoingBoing.Net
 
 
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram