Followers

19 Sep 2012

[KOMIK] Wawan Yang Super-Sentap



Tetengah pening kerja menimbun nak disiapkan mana dulu, aku layankan jugak dua orang kekanak ribena ni sementara nak nunggu diorang tido.
Memang dah jadi kebiasaan bergurau-senda ngan diorang sebelum masuk tido.
KAsi penat habeh. 


TApi, semalam aku just duduk-duduk je layan wasup sebab Wawan taknak layan haku.
Ntah angin apa datang semalam, asyik nak terjun atas Oni jek.
AKu risau takut dia jatuh katil je. 



Sambil-sambil tu snap gambo sebab terasa cam klako tengok kelaku si Wawan.

HEHEHEE...



NI lah dia anak teruna aku yang sangat bersopan-santun dan berbudi bahasa.
































Oni wat bodo je kat Wawan walaupun beberapa kali Wawan membuat percubaan merebut Tab beliau. 
Cool jek si Oni.
Maintain fokus.



Sehinggalah Wawan yang asyik dok main terjun-junam atas orang tu brenti sendiri sambil nangeh. 






Rupanya masa terjun-terjun tu tetiba mulut dia terhentak betis si Oni.
Tu pun lepas beberapa saat baru Wawan perasan bibirnya berdarah. Dok terkemam-kemam bibir sendiri.
Tapi, dia ni nangeh bukan sebab mulut dia sakit berdarah!


NAngeh sebab apa yg dia nak tu, tak dapat-dapat. 









Merajuk terus lepas tu.


GI ngadu kat Apak.






Wawan kan super-sentap. 



Bibir Wawan berdarah kejap je walaupun macam banyak.
MErah-merah mulut dah rupa cam Edward Cullen sedut darah si Bella Swan. 
TAk sempat nak snap sebab Wawan dok guling-guling taknak baring. 
HApeda... nak bagi pertolongan cemas pun takmo. 
Sebab dia tak cemas , kan?


HAri ni sambung main ganas-ganas lagi. 


Hmm....gitulah. 

Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram