Followers

5 Sep 2012

JAjan yang sangat diketagihkan ketika ini....




KAlu dapat mende ni, memang sepastik tu aku sorang je balun..










Ada manyak perisa.
Selalu aku beli semua perisa yg ado, bukak pastik dia dan letak semuanya dalam satu bekas. 
Sangat colourfull....




KAlao korang ngantuk masa drive, masa meeting atau masa bebila yg tak sesuai utk rasa ngantuk, korang amik le yang perisa oren ye!


HAAHAHAHAA...




Ni lah gegula penghilang loya yang mujarab.
MEmang asik beli je kat kedai mamak, isi banyak2 dalam beg plastik dan kunyah sampai loya hilang. 




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram