Followers

28 Sep 2012

CIter kucing dah habih dah kot.




Dah buat cleaning secara sederhana di ruang berak kucing tu.

Dah siap boh clorox lagi ko tau!

Kalau ko berak lagi, aku clorox kan buntut ko skali.
MIahahahahhah~


Kucen:  Ala...Makbed tu cakap jer. BUkan buat pown....





Dah habih cuci tu, kesian lak tengok Alang cam letih.
NAk ngamik hati dia sebab dia rajin ari ni.

"Mu nak cekodok ke nak cucur udang?" tanya aku. 


"Hohhhh???" Alang buat-buat heran. 
"MAna cepat?" tanya dia lagi.


"Dedua cepat je..." balasku bajet terer. 



Alang memilih cekodok.

Dah tau dah.



Ciri-ciri cekodok kegemaran beliau semestinya yang hangit, garing di luar dan penuh dengan rasa pisang yang melting di dalam mulut.

HAHAHA...


Dah siap masak.

Aku tak jamah pun.


KEjap je selesaaaiiiiiii~





Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram