Followers

28 Sep 2012

AMmmMBBBoooIiii!!!!!




YAAAHUUUUUUUU!!!


Akhirnya berjaya jugak aku jual besi pagar buruk yang dah lama ber'hibernasi' kat tepi rumah haku ni. 
Mekasih la Encik Murthi Besi Buruk kerana 'menjempu' besi-besi ini di rumah. 
Aku dah sakit mate dah nengoknye. 
SUme longgok situ.
PAsir,batu...
Besi...
TAik kucing.


Nyampoh.



HAri ni hujan lebat lagi.

TAdi gi opis.
BAlik tu singgah mekdi gi beli Samurai beger.
Tak sodap pon.
Sedap lagi Big Mac.
Tapi tak leh lawan Prosperity la kan.
So... 
kengkawan takyah le teruja sangat beli Samurai tu macam aku tadi.
AHAHHAHAAA...


Ingat nak berkerjesama ngan Alang cuci taik kucing atas simen.
Makin banyak kucing yang datang berteduh skang ni.
Dari sekor , menjadi tiga.
Skang sudah menjadi 4.
Aku yakin benor kucin betina sekor ni dah 'selamat' dah kena ngaappp nga kucin jantan putih ni haaa.
Sebab semalam aku tengok si kucin betina itu dah mula kena morning sickness.

Ehh... kucin ngandung ado morning sickness ke?


TAu la musim-musim hujan ni kome takut kena air.
Mementang la pasir haku dok bawah bumbung. 
Slamber je kan korang.
Plak tu ado yang kurang asam tu, gi berak atas simen, sekaki je dari pasir tu.
Besok aku tuang air rebusan cili kering atas simen tu baru taw. 
KAsi pedih buntut tu.
Berapa kali nak kena potty training ni?
TAkde disiplin punye kucenn~!









Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram