Followers

12 Aug 2012

Wawan yang sedih





Hi... Saya Wawan.
Saya sudah menjadi budak tecik yang nakal.
Ibu kata saya nakal... sedey.
Saya mana ada nakal.
Saya baik ajer...






Saya sangat suka memanjat.
Saya panjat kerusi, meja, almari...
Orang pun saya panjat jugak. 
MAk saya selalu la kena panjat. Sonok!
MAk banyak lemak. Boleh buat tempat berpaut untuk mengelakkan jatuh ketika mamanjat. 
MAsalahnya, saya hanya tau panjat je. 
Turun tak reti plak.


TApi...
Tadi Ibu marah....
Ibu babab tangan saya. 
Saya sedih....
Saya nangeh kuat-kuat.





Ibu marah sebab saya main dengan susu.
Saya tak minum susu betul-betul.
Saya minum, pehtu saya luah. 
Saya sembur-sembur susu tu. 
Rasa cam bes lak tengok susu keluar meleleh dari mulut saya.
 
Ok la main camtu.
Dulu saya tuang susu botol atas lantai.
Tumpah susu atas kusyen.
Ibu marah lagi.
Pehtu , Ibu tukar puting pakai yang tak leh bagi tumpah punya.
PAndainya Ibu...
Boring la saya.
JAdi, saya main susu cam tu la plak.
Minum, pehtu luah.
JAnji susu tu tumpah keluar.
LEh main-main susu tu atas lantai.






Aduyaii.. asek kena marah aje. 
Sedih la camni...
Ibu ni...Jangan le marah.
Biar le orang nak main susu.
NAnti IBu mop la lantai.
Rajin sikit Ibu mop. 
HEEe...


KAlau saya nangeh, IBu lagi besh.
Dia usik-usik lagi saya sampai saya nangeh teruk-teruk.


Ape la nasib saya... dapat Ibu kejam camnii..




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram