Followers

27 Aug 2012

Takziah buat sahabat jauhku Ily Zafira

  

Kehangatan Syawal masih terasa kan...


Bagaimana pula Syawal yang masih panas-panas ni dikhabarkan pulak dengan berita pemergian insan yang paling kita sayangi?

Tu lah yang cuba aku selami...


Takziah buat sahabatku Illy Zafira yang kehilangan suaminya pagi tadi akibat kemalangan jalan raya. 
Satu berita yang sungguh tak aku jangka.
Illy merupakan sahabat baik aku yang kerap jugak la masuk blog aku nih.


Illy Zafira nak bersalin



ANak mereka baru berusia setahun setengah lebih kurang. 
Dan usia perkahwinan pun baru je nak masuk 3 tahun , kalau tak silap perhitungan aku lah. 


Kata Ily, suaminya bertolak pulang ke Johor jam 3 pagi.
Suaminya seorang guru, bekerja di Johor.
Ily pulak kerja di Kuala Lumpur. 
Ily dapat panggilan dari polis suaminya kemalangan di Melaka, lebih kurang jam 6 pagi. 

Sebak tatkala aku menatap gambar raya diorang. 
Tapi, Ily memang sorang yang sangat tabah. 

BAnyaknya kawan aku yang tabah-tabah ni rupanya ye...
Semoga aku setabah mereka.


BUat Ily, bertenanglah.
Salam TAkziah dari MAkbed sekeluarga. 




-AlFAtihah-
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram