Followers

28 Aug 2012

Oni difitnah!



Oh Wawan...
Dulunya ko sangat suwit.
Skang, kamu sungguh ligat.
Tak terkejar Ibu.
Kena mintak bantuan Apak. 
NAsib baik Alang ada. 
KAlau tak, jenuh la. 


Skang, Wawan suka memanjat semua menda.
TAk peduli pun segala bahaya. 
Grrrrrrrrrrr....


BEbaru ni MAksu call.
Dia cakap, henpon dia ado miskol.
Aku terkejut gak la. Bila la pulak aku nelepon dia.
Aku mengesyaki Oni telah menekan punat REDIAL telepon umah aku ni.
Dia kan suka main telepon...
Lepas tu, jadi lagi.
Lagi..dan lagi...


Rupanya....
BUkan kijo si ONi lah.
Wawan dah sampai pegang telepon umah yang diletakan di atas rak. 
Dia panjat sofa dan bertenggek atas rak tu.
Tak susah pun nak tekan punat Redial tu.


Wah.... sian Oni.
Kena pitnah. 








Wawan punggah tilam.
Wawan punggah baju.
Wawan main telepon.



Wawan panjat kusi dan wat aksi stunt.





Mementanglah skang dah boleh berdiri sambil lepas tangan. 
Penat la jugak melayan dua anak yang lebih kurang sama je kadar keaktifannya. 
BUleh mengah. 





Inhaler... Mana Inhaler...~?












Anakjantan aku ni skang dah pandai merajuk. 
Kalah si Oni. 
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram