Followers

31 Aug 2012

Oh..nangeh ketiak ngan depa dua orang ni.



PAyah bnor la nak hapdet blog ciopotet pun....
ANak-anak aku skang ni, pantang aje aku duduk depan lektop, mulalah wat tarian kebangsaan. 
HAri ni lagi la..

Bersempena dengan HAri Kebangsaan ni, diorang punya mogok tu menjadi-jadi. 
YAng si ONi asik minta nak MAIN GAME. 
TAkde lain dah la kejenye.
NAmpak Note aku terbior je, dia lah yg godek. 
KAlau dia tak mintak main game, dia mita shekelet (coklat).
KAlau dia tak minta shekelet, dia minta nak makan ubat.


YAng si Wawan lak, makin beso makin kuat rajuknya.
Oni tak berapa sangat bab merajuk ni.
TAk penah lagi la aku tak bagi menda, Oni nangeh merajuk.
TApi yg jantan ni, wahhh.merajuk bukan kepalang.
Sampai si Gemok datang umah pun, dia sniri cakap Wawan kuat merajuk.

NAsibbaik comel....





Sejak dah dapat 'kaki' ni kemain lagi la.
Tongggang-langgang umah tu jangan cakap.
Oni ngan style dia.
Wawan tukang tambah bagi teruk lagi. 
JAdi berganda-ganda penatnye.


Aku nak wat tutorial bedak arab pun taknyempat.
BAnayk resepi nak upload, pun tak sempat. 





kepandaian baru.... 


Nengok gambo dulu la ye...


Ni la Wawan, si anak bujang saye.
Gi memana pun , asik kena cubit ngan cium je.
Ngalahkan Justin Bieber lak.
HAHAHHAA...



OK.. Out dulu. 

NAk pi open house.
Pehtunak pi jalan-jalan. 



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram