Followers

28 Aug 2012

Legging adalah sejenis spender. JAdi sorokkan la di dalam. Melainkan anda adalah Superman.







Gamaknya kalau aku la pakai gini, korang nak jalan tak sebelah haku?
Ini bukan setakat VPL lagi kak!
Ini kalau Fashion Police nampak ni, mahu kena saman juta-juta beb. 









Leggings bukan sejenis fashion.
Even yang tak bertudung pun, nak gayakan leggings mesti kena ngan gaya.
Yang pasti, legging memang tak sesuai dengan yg bertudung. 

KAlau korang rasa kaki korang lemak nya bergumpal-gumpal, jangan pakai legging. 
Kalau kaki korang kurus melidi, jangan pakai legging.
KAlau takde kaki lagi la tak payah pakai legging. 


BAgi aku legging bukan sejenis seluar yang boleh digayakan dipublic. 
Anggap je legging ni macam spender. 
PAkai kat dalam aje.
TAk payah tunjuk kat orang.





Bebaru ni jumpa satu psangan suami isteri ni dok beli baju raya.
Suami pakai baju melayu, baru balik tarawih kot.
Si isteri, pakai blouse labuh sampai montot, tapi berlegging.
Udah le legging tu kaler biru turqoise.
Aku yang pompuan ni plak dok memandang peha dia je.
Memang tak seksi.
Peha beso.
NAmpak lemak goyang-goyang macam agar-agar tetiap kali melangkah.
Aku tak paham ngape laki dia buleh bior je bini dia cenggitu. 
Dan si bini pun, tak rasa lain macam kah?



Aku lak... Ada 1 legging sekerat betis.
TAk pakai pun even di umah.
Takleh pakai menda yg jenih melekat kat kulit ni. 
TAktau ngape. 
Rimas. 



Cubalah jadi lebih baik.
Betul. perubahan itu perlu berdikit-dikit.
Tapi kalao berubah dari tak pakai menutup aurat kepada memakai legging sbg cara menutup aurat, aku rasa baik korang gi menuntut balik subjek Pendidikan Islam kat sekolah.
Jangan sampai ada budak kecik tegur kita plak tentang cara menutup aurat yg betul.
Malu tak sudah kang. 



Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram