Followers

14 Aug 2012

Iftar di McD Alor Setar dan Wawan mula mengasah bakat menjadi jejaka yang gentleman




Semalam gi berbuka puasa ngan geng bujang.
Shue nak makan Mekdi lak. Dia tengah gilo nak kumpul gelas mekdi.


Bebudak ni kalao ada Acik Shue, aku pon dah tak dipandangnya da....



MErancang nak ke Pekan Rabu mencari baju melayu untuk Wawan. 
Disebabkan kami semua malas nak meronda di hari minggu so kami gi hari biasa je. 







Acemak.... KAwan-kawan Alang je suma ni. 
Ramai!!
TAble kitorang yg paling ramai umat. 


Get my chance to consume Filet O FIsh DOuble Size tau!!!
First time tergamak nak makan. 
Sebelum ni tak brani.
LAgipun Alang blanje aku dan anak-anak menakannya hari ni....





Cerita seterusnya ada kena mengena dengan gambo di atas. 












Gitulah kesahnya..

Cam biasa, Wawan la yang steal-the-lime light of the day.
Disebabkan dia warga paling licik cilik ketika itu, maka dialah yang dilayan penuh istimewa. 

Weh, Wawan dah pandai dah.
NAkkat awek je skang.
Yang pakai tudung sahaja Okeeyy~



PAkcik ni ngurat Wawan sejak awal, tapi tak dapat-dapat. 
Wawan asyik aim janggut dia je. 
Lepas awek-awek kat blakang tu blah, baru Wawan pandang Pakcik ni....
Bila nak balik, Wawan peluk takmo lepas le plak...







Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram