Followers

25 Aug 2012

HUJAN SATU HARI, AIR RASA SESEJUK AIS!



PENYAKIT MALAS DATANG BALIK



Ni semua gegara MAk datang umah le ni..
Salahkan Mak lak kan. 

MAk gi jalan umah anak-anak pun dia masih memasak di dapor. 
Aku gi umah dia pun dia masak.
Dia datang umah aku pun dia masak. 
Heee....


TAkleh idop kan kalau tak makan makanan MAk ni...?


MAk Abah dah balik Kuantan dah siang tadi.
Dah sunyi balik dah umah.
HAri ni seharian hujan lebat. 
Sejukkk....
Misi mengemas tu asik terbantut je. 
Wawan lak demam tetiba tadi.
Skang dah okeh dah , lepas bagi ubat demam. 

ISunya , skang aku nak kemas dapur. 
TApi, malas nya NAuzubillah....
Air sejuk gila.
Boleh tak taknak basuh pinggan sebab air sinki sejuk gila?
Hujan sejak pagi tadi dan tengah malam skang ni air ni cam ais. 
Rasa cam nak semput je hanya degan basahkan tangan dengan air.

Camana nak basuh pinggan?????





Alang dah terbongkang dah...


Heeeeeeeeeeeeeeiiii... APA PUN TAK BOLEH.


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram