Followers

24 Aug 2012

Cucu-cucu yang sangat kucar-kacir





Bersama Puan Presiden, Tok Siah. 


Ini le wajah terkini Puan Presiden Tok Siah N Co.
Memperkenalkan, Nenek Kandung Makbed.... YAng kami panggil Tok Siah. 
Dah tua sangat dah Tok aku ni. Tapi, masih kuat semangat nak jalan-jalan. 
Terbaru, beliau datang kenduri bertongkat la pulak.
Aku usik-usik dia , tak pasal je dia tongkatkan aku.... Saje je...

Lupa nak snap gambo tongkat dia.
Ntah-ntah dia sengaja sorokkan tongkat tu sebab tak nak kasi aku kaco. 
LAwo la tongkat beliau. Berkenan aku. 


Ni aje Nenek kandung yang MAkbed ada skang.
NEnek sebelah Mak. 
Tokwan dah lama arwah. 
Tokwan dan Tok BeeBee (sebelah Abah) pun dah arwah masa Makbed kekecik lagi. 
Yang tinggal hanyalahTok Siah ajelah tempat bermanja. 

Tapi Tok sedara yang lelain tu masih ramai...









Ini baru suku je dari cucu-cucu Tok. 
Ada lagi yang tak sempat sampai ke lokasi penggambaran ketika picture ini diamik. 
MAsing-masing sibuk bersantap. 


MAkbed cucu Tok yang ke-4 kalau ngikut urutan kelahiran.
Kalau susun beratur ikut kelahiran tu, aku masih dalam top 5 la kan.
Tapi cucu Tok SIah sumpah ramai sampai kazen-kazen aku yang bawah-bawah, yang lepas dari nombor 10 tu aku dah tak ingat dah. Sampai nama pun tak tau beb!
NAk wat caner? 
Skang aku rasa dekat nak masuk 40 orang dah pe kazen-kazen aku neh.
Ado makcik yang masih lagi AKTIF , anak dia yang kecik tu udah sebaya ngan Wawan dah.
Ngeeeeeeeee~ 
Tu pun makcik aku tu tak plan nak stop gi. 
Sebab belum cukup 8 orang , katenye. 
Lagipun, dia cakap umur dia baru 36 tahun. 
Tu ayat tak mo brenti beranak lagi la tu kan. 
HHAHAHAH...



Aku?
Anak baru 2 je dah rasa nak pensan.
NAk rehat sampai 5 tahun lak tu! HAih~


Cucu Tok yang da kawin sudah 5 orang.
InsyaAllah, tahun depan sorang lagi cucu Tok bakal mengakhiri zaman daranya.
MAkin bertambah cicit Tok pasni. 
MAkin bertambah la jumlah cucu Tok yang tembam selepas ini.... eh?? 






Skang ni isunya, aku rasa terpinggir la tau.
Sebab, mementang la aku dah kawin, diorang yg tak kawin lagi suma jeles ngan aku...
NAk singkirkan aku dari carta Cucu Tok Siah Paling Hot di PAsaran. 
Dengki betui dema ni.
Walaupun anak aku dah dua orang, aku masih lagi kiut seperti dulu tau.
TAK KIRA!!
Setiap apa je pose korang, memang muka aku akan ado skali kat situ.
HAHAHAHA..~


PApepun, kesemua cucu-cucu Tok berkongsi minat yang sama

MEMASAK




pehtu

MAKAN!



mau nye tak gemok. 




-tengah cari gambo raya lama-lama la-
baru leh tengok betapa toyanya muka masing-masing suatu ketika dulu. 

Hikhikhikhik






Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram