Followers

9 Aug 2012

Camana la aku tak semput?

Moskel aku ni..
KErap betul diserang semput Ramadhan kali ni.
Selalunya datang dekat-dekat nak berbuka. 
Dan akan jadi lebih teruk bila dah habih berbuka. 
LAgi teruk bila batuk yang bertambah-tambah dasyat menekan lak urat bladder aku neh.
MAu terkencing-kencing!
Wadduuhhhh...
Parah gini.
Dah tu si Oni lak tak brenti-renti tanya soalan.
KAlau aku tak layan, dia akan tanya lebih banyak soalan.
..............
KAlau aku suruh diam pun, memang buat aku bertambah semput lagi.
HAdoyai...sudah-sudahlah ko temuramah ibu , nak oi....
Ibu tak cukup napas nak jawab.



TApi soalan paling last dia tanya aku tadi ialah......









"Ibu.... Ibu dah nak mati dah ke?"
Ko tengok?!!

Tengok??


Tengok la..


caner aku tak semput.






Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram