Followers

20 Jul 2012

Perkhabaran Gembira Tentang Soleh



Entri ditulih menggunakan lektop baru. 


HAAHHAHA.. Saje. 
Ciwi!
 BAgi korang jelez. 


TErima kasih Suami. 
Walaupun dia tak pernah cakap atau bagi verbal compliment tentang apa saja yang aku buat, akan tetapi dia sentiasa berada di sebelah aku dan memberi sokongan. 
Dia bukan jenis yang sering menggula-gulakan aku dengan hadiah. Aku pun tak mintak.

Tapi..........

Bila aku dah mintak tu memang kaw-kaw la kan. Sekali mintak Galaxy Note. 
Walaupun dia tak tanya "awak nak apa untuk hadiah besday dan anniversary tahun ni..." aku tetap minta ngan tak malunya. 
KAlau malu kang tak dapat apa. Hhee..

Aku hargai sangat-sangat. Jenuh aku survey henpon yang sesuai dengan aku. 
ALhamdulillah, selepas sekian lama menyayangi Sony W995, aku teruja dengan Cik Note plak, Skang, dah tak payah ke hulu hilir bawak organizer Prudential yang kaler merah itu. 
RIngan henbeg MAkbed taw!!!


Eh...tetiba je kan? 





Aku nak tulih pasal lain.


Senyap aje hari ni Si Nora. 
TAkde pulak hari ni dia wassap aku. 
Skang men wassap-wassap je yer. 
Oke..belagak lagi. HAHAHHA.. SOwi. 
JAdi lepas Isyak tad aku tanya la kabor. Selalu tu pepagi dia dah kelui dah. 

Rupanya, ada berita baik lagi manis yang nak diberitahunya. 
Cuma masa takde sebab mungkin kalut uruskan anak-anak dia. 

Dia send kan sekali gambar untuk tatapan kita semua. 





Di ambang Ramadhan yang kita nantikan, pada hari ini Soleh telah berjaya duduk dan suap makanannya sendiri.
 Inilah kejayaan teramat manis yang dicapai Soleh. 
BUkan itu saja, Nora jugak gtau yang Soleh dah boleh bercakap sikit. 
Dah boleh cakap "NAK..." selepas diajar si ibu . 
TApi pelat sikit. Mcm baby baru nak pandai cakap tu. 
Dan Soleh sudah boleh ketawa... TAndanya dia paham le tu apa orang cakap kat dia. 



Soleh bersama Abangnya ,Izzat




Bersama sumber kekuatannya,Iffat Yunus




Alhamdulillah... perkembangan Soleh begitu memberansangkan!
 BEtapa kami terharu dan bersyukur dan sesungguhnya kami berharap Soleh akan terus sihat dan kembali seperti kanak-kanak sebayanya. 

Ingin aku sampaikan ucapan terima kasih dari Nora Zima kepada kalian. 
Nora minta aku update dalam blog tentang SOleh sebab dia tak punya masa nak menulih kerap-kerap. 

Kata Nora, sejak orang menyumbang ni, banyak berita baik yang dia terima. 
Alhamdulillah, doa-doa kalian termakbul. TEruskanlah berdoa tambah-tambah di bulan Ramadhan penuh barakah ini. Semoga Soleh dan keluarganya kuat. 
Nora amat berterima kasih atas segala usaha dan bantuan yang diterima setakat ini. TAk terbalas budi kalian. HAnya Allah saja yang dapat membalasnya. 


Iffat Yunus makin tembam! 
Geram betui tengok muka beliau. Pipi Soleh ngan Iffat tu sama je tembam. Boleh gigit-gigit.
















Ini lah Soleh masa dia sihat.
Sangat menggeramkan!!!!
Sama je rupanya cam Iffat ,kan?


MEh kita sama-sama terus berdoa agar SOleh buleh kembali sihat dan tersenyum comel seperti ini. 


Kepada yang ingin menyalurkan bantuan boleh rujuk entri ini ye..... 




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram