Followers

3 Jul 2012

Makbed nak menderma organ








Aku dah buat keputusan dah...


Aku nak join derma gak. 

Korang tak nak join? 



Taknak join suda..



Derma organ hukumnya haram?

Seksa mayat?

Ye ke...

Cuba check balik apa hukumnya. JANGAN MAIN DENGAR APA ORANG CAKAP. Minta nasihat dari orang yg lebih bertauliah. 

MAkbed ada wat research sikit. Rasanya ni entri lama. Tapi buleh la buat sumber rujukan. 














Uuntuk menjadi penderma organ, kena isi borang dulu kan?














Aku nak derma ini organ. 

Borang mana nak kena isi?








Kesah pendek pasal organ ni....


  • Abah aku beli habuan dapat nombor 1 masa darjah 3 rasanya. Tahun 1992. 
  • Brand YAMAHA. Model tak ingat. 
  • Aku memang ahli muzik, ahli kelab muzik dan berkelulusan muzik. Tahap berapa aku dah lupa. Kena bukak file sijil. 
  • Ngan organ ni aku mendapat skil menaip dengan laju. HAHAHAHAHAHAHhak tui!
  • Masuk sekolah menengah aku dah tak berapa nak belek organ ni dah. Tak dan. So, Adik tolong picitkan. 
  • Organ ni digunakan untuk menghiburkan makcik, pakcik, kazen dan sedara-mara yg datang nak tgk aku petik. BAjet Elton John la aku kann. Tehehehe..~
  • Lepas aku dah tak sentuh organ ni, tikus buat penempatan haram kat dalam nya. HAbih suma dia gigit sampai separuh runtuh dah organ ni. 
  • Skang aku nak bagi Oni ngan Wawan dok dekat organ ni pun tak brani. Kang organ ni timpa diorang. Siyes dah tak stabil ni. 
  • NAk repair, tapi tatau kat mana. 
  • Nak bagi kat org, sayang sangat. 
  • Nak derma, tapi untuk tujuan apa? Kena ada niat yg baik. Kan kan..~
  • Walaupun aku pandai bermain organ, keyboard dan pinano, aku tetap tak pandai nyanyi. 

Sapa ada idea nak wat apa ngan organ ni, gtau. Kalau tak, memang aku boh dlm store je. Kalaulah ada Rick Restoration, dah lama aku hantar kat dia soh repair. HAHAHAH~






Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram