Followers

23 Jul 2012

hapdet sambil tidokan oni dan wawan. siyes gigih!


hapdet pakai henpon je lah. nak online buleh...tapi nk spend time blogging memang tak sempat dgn 2 budak kecik yg tak leh lansung nampak aku duduk kat meja kreatif. sabo je lah....

idea byk je. tapi bila aku klik 'new post' tu ada2 je lah yg melanda. oni dtg gtau berak la. nak susu la... padahal td baru je bancuh. wawan pon skang dh pandai tiru kakak ngaco ibu. bagus nyeeee lahai. melayan karenah anak2 ni leh buat kita lupa yg kita ni posa. tetau je dah kol 5... nak kena masak utk berbuka....

nanti aku citer lagi. skanf korang tau aku ngah wakpe?



hehehehege...




tengah tidokan si wawan n oni . sambil taip entri sambil nyanyi. skang aku pon dah menguap. huuuuhuuu.. baguskn ada galaxy note?




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram