Followers

21 Jul 2012

Batuk




Alhamdulillah... selesai puasa hari pertama.

Gamaknya dah tua aku ni,time berbuka tu dah tak se'excited' seperti tahun-tahun remaja dulu. Heee...~

Atau mungkin aku kena gi Kuantan, berbuka puasa dengan mak abah. Hmmm..

NAsib baik la skang mak mertua dekat. Boleh gak menumpang kasihan.Hehee..


HAri berbuka dengan bubur lambuk, permintaan Alang. Tak sesedap masakan Mak. TApi boleh la kan. Kendian aku buat bubur durian. Semalam adik ipar hantar sebjik durian Batil MAs. Sebjik pun banyak betui isinya. AKu lak tak leh makan bebanyak durian ni. Ntah kenapa dah seminggu lebih ni dada asyik rasa sesak je. Setiap malam semput.

LAma sangat dah batuk-batuk ni. TAktau la kenapa...


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram