Followers

21 Jun 2012

Winners Night again... Quarter 1, 2012. Perak Region.






 TAHNIAH AL-AZHAR ASSOCIATES di atas kejayaan yang kita capai setakat ini. 





Proud to be One of them. 



kena cari satu pose yang agak fotogenik la jugak kan pasni. Sebab cam skema je haku dalam gambo di atas. KEKEKEKEK~ *penting keeerrrrr?

Sejujurnya, terima kasih di atas kepercayaan dan sokongan kalian. Tanpa korang, aku tak leh nak berjaya pun. Jadi, teruskanlah sokongan itu. Kalau ada orang yang perlukan khidmat nasihat berkenaan takaful , apa saja yang berkaitan, jangan segan-segan bertanya ye. NAk tolong rekemen pun boleh. Kerana lebih ramai client berurusan dengan saya, lebih lamalah saya berada dalam industri ni dan lebih lama lagi saya memberi servis saya pada kalian. 

Dengan orang lain mungkin korang malu atau takut dikatakan tak berilmu, so korang pun tak nak tanya pasal insurans ni. Bayar sesaja je tanpa tahu apa yang anda dapat. Tapi, dengan aku , toksah sesegan. Tanya jer. InsyaAllah, kalau leh jawab aku jawab. Kalau tak leh jawab, aku cuba cari jawapan untuk korang. 
  
  
   Kerana perniagaan ini bermulanya dengan integriti dan hati yang ikhlas.


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram