Followers

4 Jun 2012

PANAS GILA CUACA KAT SINI. Nak balik Lumut!!!


Kedah tengah musim kemarau ke hape.... Gila panas kat sini. 

Memula tu cam tak nak pasang ekon kat umah Mergong, tapi nampak gayanya LABUDDA A'LA KUNNA (tak dapat tidak) kena boh jugak la ekon kat master makbedroom tu. 

Abah lebih awal bertindak. 
Dia pi boh ekon kat bilik tengah - iaitu bilik beliau. 
Bilik haku dia soh boh seniri. Hukkhukk~

BAjet tak dak lagi nak boh ekon. 
Bambam bee punya ekon pun rosak. 
Stress!!!! 
Panas gila kat umah ni. 
Penyudahnya, kami semua melepak dalam bilik abah je la sebab bilik dia ada ekon. HAHAHAHAAH~



Mungkin balik Lumut awal kot.
 Tak bleh tahan.... 


Ni time ekon keta wat hal. Kesian dia...



BAlik Kedah memang sangat mewah dengan makanan. 
Sampai-sampai je dah makan terus. 




 Memilih untuk selebret besday Mak kat Sala Classic. 

Restorannya cantik.
Ramai pelanggan. 
Menu pun ok.
Masakannya pun not bad.
Yang tak besh nye, servis lambat sikit. Sebab ramai orang.




 Paling menarik perhatian aku adalah sirap-sirap yang warna-warni nih... 
Tapi suma rasa sirap.


Siraps




Barisan ahli majlis tertinggi


 Semua hadir tanpa mengelat. 

Makbed , Inche Kitchi, Oni dan Wawan
Angah , Akmal dan Amzar.
Alang dan awek beliau, Sue.
Kimi 
Linda
Adik





KEk pilihan... memenuhi permintaan Mak.

"Nak kek Secret Recipe..." 


So kami pun beli la KampungCinoCisKek...



Hepi Belated Besday Mak. 
Selamat sambung servis jadi cikgu lagi 5 tahun. Harharharhar~




Habih doh entri.
Nak lagi?
Nanti pulok la. 
Gilo bercinto haku nak hapdet entri ni weh. 
Ni pun jenuh mengipas , gila panas!




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram