Followers

1 Jul 2012

oit oit!




MAkbed nak sangat menulih tapi tak menyempat dah.


Ni pun pinjam lektop Inche Kitchi je. GAmbor suma dah simpan dalam lektop sendiri. So, entri ni hanya entri-mengelak-sawang sahaja.

MAkbed dah pun selamat berpindah dari Lumut ke Alor Setar semalam. ALhamdulillah. Rumah yang kami duduki selama 4 tahun sebaik saja aku dan Inche Kitchi berumahtangga dah pun ditinggalkan. RUmah di mana ONi dan Wawan dibesarkan...

Skang kami mulakan hidup baru di kampung halaman. Semuanya sendiri... TAkda lagi barang kerajaan MAlaysia.


HAri ni gi shopping ekon dan vacuum cleaner kat Sen Heng. HAHAHAH.. 4 tahun berumahtangga vacuum cleaner pinjam jiran punya. Mekasih Illa..........


NAnti kiter citer lagi ekk.. Apak dah jeling-jeling da tu.




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram