Followers

11 Jun 2012

Kena Dera Susun Kasut plak




Cik Oni kita dah besar-panjang. 
Rasa macam baru kelmarin dulu je tengok dia terhegeh-hegeh turun tangga sambil pegang pemegang tangga. Naik pun cemtu.. 
Skang, tangga blok tu dah buleh lari-lari, lompat masa turun. 
Wah, kemain ko Cik Oni. 

Rasa cam baru minggu lepas je beranakkan dia...
Terasa lagi camana panas badan Oni bila bidan letak atas perut aku. 


Wawan...? 
Jahit perut dah ok. 
Lemak kat perut je tak ilang. 
Hari ni urut sengkak lagi ngan bidan tersohor. Maybe urutan terakhir sebelum pindah. 
Dia kena check dulu. Dia kan bidan.
Lagipun masa kemas-kemas barang, kalut berjalan sana sini, badan sakit-sakit. 
Pinggang pun sakit gak. 
Tak tahan la....
Tadi dah urut habih.
 Sebab dah tak de sakit-sakit, dah buleh urut peranakan macam biasa. 
Kalau masa bebaru pas czer takleh urut. 
Hari ke 60 je urut. 
Tu pun tak habih. 
Hari ni, hari yang ke 350 hari selepas melahirkan Wawan, aku dah berjaya menghabihkan sesi urutan. 
Baru leh jalan ngan yakin macam model.
HAHAHAAHAHAh~


Ni anak-anak aku yang dua orang itu. 
Makin besar.
Pepagi tadi tetiba lak nampak Cik Oni susun kasut kat balkoni. 
Pandai plak dia matching kan kasut-kasut tu, dan susun elok-elok. 
Aku amik gambo.
Dia tak sedor pun.

Kalau dia sedar, musti dia akan wat PEACE ngan jari dia yg cumil itu.







Pasni sila susun kasut kat depan pintu umah lak. 






Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram