Followers

10 Jun 2012

Entri lepas makan roti Arab.



Nak nulih entri.
Idea tu ada...
Gambar pun ada nak dikongsi untuk tatapan bersama. 
Tapi, kederat lak takde.
Cecema belom bayekk la. Huuu.. Cedihnyeee....
BEsides, dah 3 hari aku asik tido jam 4 pagi. Rasa lemau lak bila bangun pagi dengan rasa ngantuk masa bersisa. 
Tak suka la. 
Hope hari Isnin ni buleh start kerja macam biasa. 
Dah kuar signal soh pi mitin. 


Sedih sikit...sebab buku organizer kecintaan tidak dijumpai. 
Bulan 6 bulan belum ada plan lagi. Minggu-minggu awal aku habihkan masa di kampung dan di rumah baru. 
So, ingat balik ni nak set up new appoinments la. 
Tapi, aku tak jumpa buku berkulit tebal warna merah tu. 
Selalu aku masukkan dalam beg tangan. Tapi masa kat kampung aku boh dalam beg lektop. Sesekali aku keluarkan nak tenung-tenung, amik mood. 
Tapi ni musti aku keluarkan, pehtu terlupa nak masukkan balik. 
Aku ingat last aku keluarkan masa kat umah Angah kat Sik. 
Tapi, Angah kata takde pun buku tu tertinggal kat umah dia. 


Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

Kena start ngan buku baru. 

Feelnya tak sama. 
Hati sedih tapi kena move on. 




Siap da satu entri.



Abah dan Mak

10 June
Hari ni hari ulang tahun kelahiran Abah. 
Dan hari ulang tahun perkahwinan Abah dan Mak.
 



Gambarajah di atas adalah 'keputusan' terkini hasil perkongsian hidup Abah dan Mak selama 30 tahun. 





More to come....


Semoga Abah dan Mak dipanjangkan umur dan dianugerahkan kesihatan yang baik. 
InsyaAllah.




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram