Followers

22 Jun 2012

Dah makin sihat nampaknya...



Alhamdulillah... Setelah sekian lama hujan turun mcm nak tak nak je di bumi Lumut ni, tapi semalam cuaca redup dan sejuk dek hujan lebat pagi-pagi.

Wawan dan Oni pun dah beransur sihat. Tinggal batuk-batuk dan selsema. Temperature dah ok. Aku kena beli termometer baru sbb yg lama tu macam tak accurate dah.

Tapi Wawan masih merengek bila mau tido especially di malam hari? Apsal ye? Mungkinkah sebab idung beliau tersumbat dan tekak beliau sakit setiap kali batuk?


Sejak Ahad diorang ni tak sihat. Sejak Ahad jugalah tido ku tak nyenyak. Setiap malam ubat kena pantau. Nak tido? Dengar Wawan batuk pun aku dah cuak. Kesian sangat. Aku leh bayangkan lah kalau aku yg batuk camtu. Mau terkencing-kencing sebab urat bladder dah longgar. Huhuuu..


Bagaimanapun aku bersyukur sebab diorang da beransur sihat. Buleh le aku bagi tumpuan kat Apak diorang lak. Belum dating lagi nih.








Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram