Followers

22 May 2012

Oni Kantoi Dating. Kantoi lagi Naik Moto Takde Lesen!





Waaaaaa... kemaih!

Memandangkan si jejaka, vespanya tidak ada tempat duduk penunmpang, jadi beliau suruh si dara bawak vespa sendiri. 
Bagus....
Selagi belum kawin, takleh naik moto bersama-sama ye. 


Anak teruna sapa la cuba mengorat anak saya tu....................



Ayahanda si dara sedang memantau


Dah macam encik JPJ dah lagaknya Inche Kitchi. 
Go! Go! Go!


Tetengah panas kitorang beriadah. 

Sambil menunggu tika tiba waktunya sahabat kita ni berangkat untuk meninggalkan daratan Lumut menuju ke Pulau Pangkor. 

Sementera nak tunggu kapal taitenik sampai, kita snap gambo serba-sikit.


Aku suruh ready , dia sibuk bercakap.



Ok, ni cantik.

Nini D dapat bertemu Orkid Kristal secara live buat julung-julung kalinya. 
Actually Nini D datang bawak skali kerepek bayam yang dipesan pelanggan-pelanggan tetap sekitar Lumut ni.
Lihatlah wajah Orkid Kristal yang kepenatan meskipun beliau berjaya mengelat dari mengejar PATI pada hari itu.
Abaikan Wawan yang comot.
Aku paksa dia bangun tido semata-mata nak gi menyambut Nini D dan babai beliau kat jeti.
HAHAHAA~


Balik dari PAngkor Nini D nak jumpa aku. 
Dah janji dah. 
Tapi, aku lak tertido akibat pengaruh ubat yang teruk pada hari tu. 
Tak dapat la aku bagi payung Prudential kepada beliau. 

Payung itu masih berada di bonet kereta.



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram