Followers

20 May 2012

Ok. POSITIF ............... ?


Semalam memang kejadian yang agak sukar difahami. 

Aku pening kepala yang teruk, sampaikan masa tido pun aku rasa dunia aku terbuai-buai. 
Aku rasa cam terbang. 

Aku pasti , diri ini tidak berbadan dua, tiga apatah lagi empat. 

Risau.
Aku terus ajak Inche Kitchi gi Klinik Saadiah. 




Keputusannya: POSITIVE!!!!

~Low Blood Pressure~







Dinasihatkan oleh doktor untuk makan makanan berzat. 
Kalau darah tinggi, kena makan ubat, kan?
Ini darah rendah... Penyakit yang ubatnya hanyalah MAKAN!
Takde ubat khas untuk low blood pressure. 


BAru teringat, aku dah lama tak makan daging.
Asik makan ayam je. 
Well, Inche Kitci takde membuatkan aku malas nak masak.
Skang dia dah ada dah kat umah. 
Tenaga 'rajin masak' tu kena jana semula. 
Turbin baru nak berpusing. 
HUhuhuhuhuhu~
Ok la.. pasni kena bagi rajin. 












Menengok si Oni punya kerja, maybe boleh 'naikkan' darah aku ke pangkal jalan kot , kan?




Aku dah bagi buku soh tulih, dia tetap nak tulih kat anggota badan dia jugak.
Korang tak tengok kaki dia lagi.
Siap ada matahari bagai...
Tak kuasa aku nak amik gambo.
Menengoknya pun buat aku rasa nak pitam.





Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram