Followers

16 May 2012

Makbed hamil lagi ?





 Untuk makluman, status fesbuk bab pregant dan entri yg berkisar tentang pregnancy tadi bukan sebab Makbed pregnant hoke.

Ce tengok gambo Wawan tu.
Sian dia.....
Walaupun dia yang paling kecik, tido pun bersepah-sepah. 
Terpaksa bawak diri sniri. 
Tak cukup kasih sayang pulak nampaknya.

Jadi, Makbed rasa lebih baiklah Makbed spend lebih masa memicit pipi Wawan yang gebu tu dari sibuk-sibuk pikir nak bagi beliau adik. HAHAHA..

Nak cuti beranak la sekejap.
 3 tahun saja....

Hari ni Oni basahkan tilam umah mama beliau. 
Dia dah tak pakai pampes.
Tapi masa nak tido, mama dia lupa pakaikan pampes. Maka lenjunla tilam kena kencing. Heee~









Makbed belum peknen.
Tapi jiran Makbed ... Ida si makcik urut tu semalam wat UPT dengan keputusan yang agak kabur. 
Sama-samalah kita doakan agar segalanya selamat buat beliau.


Jiran depan umah MAkbed , Illa pun rasa nya cam nak peknen.
Dah mengeluh-ngeluh kata bulan tak kunjung tiba.
Pastu siap ada miss ubat lak kan.

~Jejeeeeeenggggggggggggggggggggggggggggg~


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram