Followers

12 May 2012

Ingat tak masa ni?



Rindu tak saat macam ni?






Zaman di mana kasut sukan jenama apa pun tidak menjadi masalah
sebab kita lari tak pakai kasut.
Alasannya, lari pakai kasut lambat sampai sebab berat!
KAlau padang becak lepas hujan, kaki yang bolen tu lebih dipercayai daripada kasut. 
Masa tu, kita tak kisah pun kebersihan atau style. 


Style lebih tapi lari cam siput jogging pun takde maknanya gak kan?


Skang, aku masih rindukan saat ni.
Kena tunggu Oni skulah la. Buleh la Ibu join lari kat padang.


Hu...~ Dah lama tak bersukan.
Rindunya bau rumput kat padang, apatah lagi yg becak selepas hujan.




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram