Followers

1 Apr 2012

Siapakah yang perlu ada insurans





  1. Yang memandu kereta kecil-kecil dan tidak laju kerana mereka berisiko tinggi mengalami kemalangan maut.
  2. Yang memandu kereta mewah seperti Ferrari dan Lamborghini. Lagi laju kereta tu lagi tinggi nilai insurans mereka. 
  3. Yang memandu kenderaan berat seperti lori 20 tayar. JArang kemalangan tapi sekali eksiden taktau la apa jadi kan..
  4. Yang pakai banyak barang kemas tapi tak de kenderaan. Gi memana pun jalan kaki je. 
  5. Yang pakai seksi-seksi
  6. Yang wajahnya cantik menawan
  7. Yang bermulut jahat sebab mereka berisiko kena simbah asid~ wahahahah
  8. Yang 'hobi'nya smoking. 
  9. Yang kacak bergaya dan membawa briefcase ke mana saja. 
  10. Yang suka pada perkara lasak.
  11. Yang suka makan dan tido sepanjang masa.
  12. Yang suka tengok tv terutama yg tengok tv jarak dekat.
  13. Yang suka main game tak berenti. 
  14. Yang cemerkap yakni jalan suka sepak tunggul, pijak kaca dan sepak bendul. 
  15. Yang ada keturunan kencing manis, darah tinggi dan penyakit jantung.
  16. Yang kerjanya bawak kenderaan atau driver atau pilot atau navigator ... tak kira la kenderaan apa pun
  17. Yang dah mula rasa macam nak kena penyakit. 
  18. Yang berbini satu
  19. Yang ada perasaan nak berbini lebih dari satu
  20. Yang nak tengok anak dia besok-besok berjaya tanpa perlu pinjam duit kat ptptn atau pun mana-mana individu pun apabila dia sudah tiada di muka bumi ini.  
  21. kaki pukul
  22. Tukang masak, pembuat kek , muffin , apam polkadot dan yang sama jenih dengannya
  23. Ahli sukan
  24. Pemain batu seremban dan galah panjang
  25. Pemakai contact lense
  26. Orang yg hobinya suka makan , lebih-lebih lagi hos rancangan membabitkan makanan. 
  27. Penggemar kasut tinggi 3 inci ke atas, lagi-lagi kasut lady gaga tu. ISk! 
  28. Ibu tunggal
  29. Anak-anak bongsu yang adik-beradiknya tak ramai dan mak ayahnya pulak dah semakin berusia. Jangan tingalkan anak bongsu yg masih bersekolah tanpa tabungan dan kad perubatan yg mencukupi.
  30. Semua yang masih sihat walafiat.


Semua orang PATUT ada insurans.
Semua orang PERLU ada insurans. 
TApi, tak semua orang LAYAK. 


JAdi, mohon sekarang! Sebelum terlewat.








Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram