Followers

4 Apr 2012

Percubaan Import Blog Lama ke Yang Baru

Al-kisahmnya tadi cuba jugak nak hapdet semua entri dari blog lama ke blog baru ni. Malangnya, gagal. Maybe sebab besar sangat file nye.

Takpe... Ada hikmahnya tu.


Antaranya ialah:

  • Skang aku da tau menjimatkan space untuk gambar. Dah tau yang blogspot ada limit. Maka sebelum publish gambar dengan berlagaknya, aku dah tau yg aku kena edit dan kecikkan itu file sebelum haplod.
  • I just discovered, Blogger Interface yang lama lebih menyenangkan daripada yang baru. Haih! YAng baru ni nak cara apa pun tak jumpa. Skang, guna yang lama balik. Old skool pun old skool laa... Aiman tak kesah~
  • Ada orang sayan g aku lagi.... Ingatkan tak sayang dah.
  • Buleh start buat LABEL dengan lebih berhemah. 
  • Boleh ADD blog yang bebetul aktif je. Yang dah berkubur, tayah ADD da... Yang lama dulu , had FOLLOW blog orang dah maksima. Skang sy ada banyak space. Sapa nak saya folo?


Tu sebahagian je tu... Hehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram