Followers

19 Apr 2012

FATIN RAHIM SUDAH SELAMAT MELAHIRKAN ANAK SULUNG




Lagi berita kelahiran!!!


Ramai kengkawan karib aku bersalin bulan ni ye. Heeee... Berturut-turut lak. 


Tapi, orang ni patut kena war-warkan dulu sebab dia bersalin awal 2 hari dari Nora. 


 Fatin - Patenko - Alphaten telah pun selamat melahirkan anak sulung beliau menerusi pembedahan 16 April 2012. Maklumat lanjut belum diperolehi tapi Makbed tau dia bersalin kat Pusrawi. Pusrawi mana tak sure. KL kot.

MAkbed masih lagi belum berhubung ngan Ibu Baru ni. Cam biasa, tak nak ganggu orang lepas bersalin awal-awal gini. Mesti letih dan serba-serbi kalut. Kan? 

Tahniah buat Fatin dan Khalis. Nanti Auntie Bedbed datang untuk memberi khidmat seperti yang diminta oleh Bonda kamu. 

Buat Fatin, jaga diri. Dah jadi mak dah ko ye. HUAHUAHUAUHAUHA. Masa aku ngandungkan Oni dulu, dia cakap " aku tatau la aku leh handle ke tak diri sendiri bila ngandung dan ada anak ni? TAkleh nak bayang....." 


Well... masa tu aku jawab.. "Ko kawin la dulu. Bila ko da kawin, semua perasaan yang penuh tanda tanya tu akan terjawab sendiri..."

And see............. Kau dah pun jadi Ibu.




Memperkenalkann!!!!





HANIN NAYLI BINTI KHALIS HAZWAN




sudah menjadi IBU BAPA


Rupanya, Khalis ni kawan satu sekolah Nora Zima. Heee...
Kecik je donia ini.



p/s: Gambo cilok dari FB Fatin / Khalis. MInta maap boss....


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram