Followers

5 Apr 2012

Akhirnya, selesai semuanya. Terima kasih sekali lagi.


YATTAA!!!

Alhamdulillah. Diizinkan lagi untuk berkongsi perasaan. 
Hari ni saya gembira.
 Duduk di rumah dan selesaikan kerja-kerja admin tertunggak. 
Banyak polisi-polisi client yang perlu dibungkus untuk dicourier. 

Hari ni juga saya sudahkan kain yang berbakul-bakul bermula dari mencampakkan ke dalam mesin sehingga le ke penyidai.
 Dan kemudian melipatnya as soon as the baju diangkat dari oven penyidai.


Makbedjournal [dot] com telah pun aku delete.
 Skang hanya tinggal nama je. 

Babai... 

Memang sedey tapi, tiada apa yang tidak boleh diubati.
 Kalau terus sedey tapi tak wat pape, sedih tu tak leh ilang sendiri kan? 
So, saya berkorban nama domain itu, dan pergi ke blogspot semula. 

Pesal 'saya' lak ni? HAkHAKHAK~


Aku mengaku, mungkin atas kejahilan dan kekurangan ilmu yang menyebabkan domain aku sendiri rosak. 
Aku tak cukup pengalaman berurusan ngan orang yang betul. 
Dan aku sendiri pun tak de cukup pengalaman dalam bab setting menyetting ni.
 Dan bila aku minta nasihat dan hantar email pengaduan pada blogger pun, 
mereka tidak begitu banyak membantu. 
Katanya... un-updated entry dalam bloglist ni selalunya terjadi dan akan baik sendiri. Siyes! Tapi, in my case, menda ni tak baik-baik. 

Peratusan pembaca jatuh merudum! 
Teruk! 
Yang mana masih setia diorang hanya tanya aku kot fesbuk dan ada yang mencari sampai terpaksa bagi email kat aku. Tanya apsal tak hapdet lama dah? 
PAdahal, hari-hari gua hapdet kot? Itu la kesahnye...

So, I decided to start over. 
Luckily semuanya boleh buat semula.
 Nuffnang pun dah masuk dah walaupun memula sangkut sikit. 
I lost my Gliterrati though, but it's just temporary. No worries...  
Entry-entry lama, dah diimport . Those were my keepsake. 
Dari 2008 ok.. Almost 5 years now. 
Dan dengan bantuan Nurul jugak, 'kambing biri-biri' boleh dibawa ke 'kandang' baru beliau. 
Sungguh bersyukur kerana blog saya kembali meriah walaupun tiada lagi 600 lebih follower. 
Better than none!

Few upgrades have been made. PAling nyata, sudah ada REPLY TO COMMENT. Hehhee... Aku blajo kat sini..  Pasni nak bubuh beberapa features lagi. Skang bior dulu.

This entry adalah khas untuk Nurul Izzati.. Aku suka kerja dia. She is trustworthy, accountable and helpful. So, sesapa yang plan nak kemaskan blog, bolehla gi tanya dia ye... Memang besh~




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram