Followers

11 Feb 2012

Inche Kitchi menikah lagi satu



Kecewa!


Dia ada hubungan sulit rupanya. 
BAru semalam mengaku kat aku dia baru je menikah baru, sebulan lepas. 
HAncur hati aku.. 
Walaupun aku bagi je izin dia kawin berapa dia larat, tapi apasal pulak nak sorok dari aku? Dah sebulan menikah tak kabor? 

Taknak le tanya apa salah aku..sebab aku tau aku ni bukannya hebak mana pun. Hati ni menangih. Tapi, aku redha kan je. Tiada apa yang kekal untuk kita. TApi, bab sorok-sorok dan tipu ni memang susah aku nak handle amarahnya. 
Menangih lagi..........................



Tetiba...



Oni nangeh. 


"Ibu, nak susu!!!"


Baru aku tersedar. 



LA.... mimpi je rupanya.





Aku pandang kanan. Inche Kitchi ado kat sebelah. Tido. 
Siap nganga lagi.  BUAHAHAHAHAHAH....~ Dah pukul 8 pagi da. 

Aku kejutkan suami.

Wawan pun da bangun. 

"Awak, b mimpi awak menikah lagi satu, bulan lepas. Nama bini awak tu Lin."


"HOH!!!" Terus Inche Kitchi banguun tersedak-sedak. 

Aku sengih.

"MAna saya ada awek nama LIn..." balasnya ringkas. 

Eh..eh.. Ade la awek ye? Dalam hati ku berkata-kata. HEHEHEHEHE..


"Jom, kita pi makan capati sardin kat NAna Tanjung," ajakku. MAlas pulak nak masak bekfes di pagi Sabtu ni. HAHAH. Inche Kitchi ON je.
So, kami pun siap-siap nak gi. 
Sebelum nak gi tu, Inche Kitchi kelihatan sibuk membelek fesbuk. 

Aku mengendap dari belakang.


Aku tengok dia dok tengok satu page kepunyaan awek.
Tengok gambo cam lawa je. 
NAma dia kat hujung ada Lin Lin jugak la. Tak ingat da...

PAstu aku dok sebelah Inche Kitchi...

"Tu LIN! Kate takde awek nama Lin..?

Saje je tanye sbenornye..


"NI BAPOK!!! BUKAN AWEK..." balas Inche Kitchi ngan muka ketam.
Ce bayangkan muka ketam caner..

Dalam hati aku cuma pikir, kalau nak buat hal pun, biarla ngan pompuan ye.
Jangan cari bapok ke jantan ke. Tak tau la camana nak imagine besok-besok. 


KEsimpulannya, laki aku takde skendel pun.

Mimpi je tadi tu.





Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram