Followers

31 Jan 2012

Penampar Jepun Wawan



Hari ni nak membebel............



Wawan!

Punya la Ibu bangun pelan-pelan takmo bagi sesapa pun terjaga sebab Ibu nak solat subuh dengan aman damai. Tapi, kamu bangun senyap-senyap pastu kamu panjat kakak kamu plak? 
Punya la luas tilam Ibu bentang, kamu tetap nak 'langgar' kakak apsal?
Dah le kakak kamu tu cengeng. KAlau dia dah bangun, lagi Ibu takleh wat mende pun. 






Dia ni memang tau. 
Pantang tengok Oni baring elok-elok, dia musti datang sondol, pastu lenyek kakak dia. 
Mementang le badan dia sihat walafiat. 
Aku alihkan dia gi laluan lain, Wawan akan tetap pegi sondol kakak dia juga
. Jauh pun takpe, janji buleh lenyek!

KAlau aku duduk kat tilam untuk menyelamatkan keadaan, kejap tu jugak dia ubah haluan - nak lenyek aku plak. 
PAstu, skang dah pandai tampor orang. 
Buat-buat hulur tangan ke pipi macam nak pegang, pastu "PEK!" dia lempang pipi orang tu ngan tangan beso dia. 
Huh, pedih hoooo~

KAlau ko tido tak bangun, even dia dah lenyek ko, siap meniarap atas perut ngan dada ko, tapi ko tetap tak bergerak juga layan dia, siap la pipi ko kena penampo jepun Wawan. 


Gitulah kesahnya si Wawan pada hari ini.




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram