Followers

3 Jan 2012

Moga bukan dialah orangnya...

Termenung sejenak bila tengokk... 



2005



Ni gambo bila lak ni?


BAnyak kali aku bandingkan gambo, mengharapkan agar orangnya tidak sama. 
Mungkin pelandok dua serupa. Aku ni nampak semuanya cam sama je. 
Otromen ada banyak adik-badik pun, aku nampak serupa je sume.
Anyway, kalau betul orangnya adalah adik Nur Amalina Cik Bakri, harapan aku agar adik ni cepat-cepat lah ingat balik macam mana susahnya orang tua dia nak menyekolahkan dia dulu-dulu. Harapan aku, dia rewind balik macam mana mak ayah dia bersujud syukur ketika dia berjaya. HArapan aku , dia ingat balik bagaimana bangganya mak ayah dan seluruh rakyat Malaysia di atas kejayaannya...

JAngan kecewakan mak ayah, dik.
Jangan kecewakan kami... rakyat MAlaysia yang berbangga dengan adik. 
Jangan jadikan generasi muda selepas adik ni mangsa , akhirnya tak dapat ngaji kat oversea gara-gara mak bapak yang trauma takut anak depa berkesudahan cenggini... 
Sob..Sobb..

Kalau Oni dapat gi oversea sambung ngaji, gerenti aku kena ikut. 
Aku bawak jugak la rotan. 
TAK KIRA!!! *sengal~


 Toksah la ngutuk. TAk gi obersi pun ada gak yang tak berapa nak jadi manusia... HUUHUHUHUH



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram