Followers

5 Dec 2011

TILAM MUDAH ALIH. Masih lagi produk kekabu.


MEnarik!

IAnya perlu dikongsi dengan anda semua.
Jom tengok gambar.

 

 Model sedang berbaring di atas tilam-mudah-alih. 


 
 Beginilah keadaan tilam tersebut apabila sedang dimudahalihkan. 

Akan tetapi ia dimudah-alihkan menjadi apa?







TARAAA!!!!!!




Menjadi tilam besauuu!!!!



 Menarik tak? 
Haruslah menarik kan? 
KAlau tak menarik, aku tak nak le jual.
Ni produk besh. 
Masih lagi kekabu kampung. 100% terjamin. 


Pemandangan dari atas


Yang aku kagumnya, tilam ni buleh lipat. Lipat 3. 
So, kalau rasa taknak bentang atas lantai untuk dijadikan tilam, buleh je buat jadi tempat duduk. 


Dan tak terlalu berat. Even ONi pun buleh bentangkan tilam ni sendiri. (Tengok gambo atas tu...)


Ketebalannya




Saiz apabila dibentangkan ialah 40" x 67"

Ok..skang aku dah ado replacement untuk tilam HAK MILIK KERAJAAN kesayangan aku. TAk lama je lagi aku nak kena keluar kem, so takleh la bawak lari tilam kerajaan kan. JAdi, tilam ni pun sudah mencukupi. Harganya tidak mahal...RM160 sahaja.


 Antara kebagusan tilam ni bagi aku ialah:

  •  Portable. Buleh sumbat dalam bonet keta. Ringan dari lemek atau toto. Tak payah beg. Lipat je, terus sumbat keta. 
  • Lebih selesa dari tido atas lemek. Cuma, menda ni tak lebar la. Muat untuk sorang je yg saiz macam aku. Tapi, kalau untuk anak-anak kecik beso Oni, 2 orang pun buleh tido atas ni. 
  • Cantik sangat!
  • Ringan dan sangat praktikal. Sesuai sangat untuk anak-anak bujang yang duduk rumah sewa tapi takde tilam.


Produk ini telah diuji 'ketangkasan'nya oleh Oni. AHHAHAHA... Cam biasa la, Oni lompat-lompat , lenyek tilam ni. Boleh tahan jugakk. 
Beli ... BEli.. Tak rugi!


Berminat?

SMS ke 017-2479294 (Makbed)

Jangan call. 
Kang call tak kena time, anak aku terjaga plak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram