Followers

27 Dec 2011

Sampai hati korang wat Ibu cam ni tawww~



aNAK-ANAKU AKU BERPAKAT KE HAPE NI?


Time aku nak nengok citer Dhia tu la masing-mAsing-masing pakat menjerit sorang sikit. Si Oni jerit nak susu. Si Adik pun jerit sama. 

Padahal, susu dah buat awal-awal dah. Oni da pun habihkan sebotol. Tak sampai setengah jam, mintak lagi. Dengki tak? Pehtu bila aku buat kat dia, time iklan, dia tido. Susu baru yang aku bancuh tadi tak minum pun. Dia buat peluk je.

Yang si Adik plak, susu dah bagi minum, tapi minum memain. Mata nngantuk , tamo pejam. Kaki dok gedik-gedik,konon protes. NAngih macam lapar tak makan setahun. Bagi susu, minum 2 saat, pehtu sengih-sengih. Waaaaa~ menyirap la plak. Bila Aku wat tatau, nangeh, melalak macam aku ni ibu yang kejam, tak mau layan anak. 

Cemni la anak-anak aku wat kat aku. 
Aku nak break kejap je tengok Tentang Dhia, tapi diorang wat aku cam aku ni ibu yang malas, taknak layan diorang. Ala...sejam je pon. KAn selalu lepas citer Dhia ibu bawak semua masuk bilik tido? 

Sampai hati korang.....

TAk bleh ke kasi chance??


Oni, nanti Ibu beli kamu satu threadmill. Asyik ulang "nak jalan...nak jalan..." 
Dah bawak gi jenjalan pun, nak jalan lagi. Keta baru bergerak 5 menet, kamu dok sebut "nak jalan-jalan...
 Ape , tak cukup ke jalan-jalan Ibu bawak?
Berapa kilometer sebenornye kamu nak jalan? Kamu nak pi mana?

PAsni, Ibu beli threadmill tu, kamu jalan la atas tu sampai lebam.
Nak jalan sambil tido pun Ibu tak kesah. Huh~!*annoying.


Wawan dah pandai wat drama air mata. Sapa nak amik dia berlakon, meh le...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram