Followers

23 Dec 2011

Kenapa aku suka pi TESCO Manjung jam 8.30 pagi?



  1. Parking banyak. Boleh parking depan pintu masuk. Boleh pilih nak parking mana-mana pun. Tesco tu macam aku yang punya. 
  2. TAkde orang. TAk berebut kaunter. 
  3. Tak de lah aku melencong tempat lain sebab kedai-kedai sampingan dalam Tesco tu tak bukak lagi. Semua start bukak jam 9 atau 9.30pagi. Yang datang pepagi macam aku tu biasanya penyegan shopping macam aku gak. Beli-beli barang yang ada dalam list sendiri, lepas bayar terus berambus. Tak toleh-toleh dah. 
  4. Takde temptation yang menguirkan. KAlau pi tengahari pas bayar je aku terbau sizzling mee dan sebagainya. Sebab tu aku pi pepagi. Aku kan nak kurus~ KEna elakkan makan-makan yang tak berkhasiat. 
  5. Boleh balik cepat. Kalau aku set time shopping haku tu sejam je, maka sejam lah sahaja. 
  6. Aku selalunya selekeh je di pagi hari. Kadang tu tak mandi pun terus sampai TESCO. Orang tak kenal. *bajet hot sangat sampai terkenal di serata Manjung. HAHHaahahhaa. 
  7. Sebab aku sengsorang. Takde sapa nak shopping ngan aku. Laki aku jauh.........~


Walaupun takde banyak kedai bukak, tu pun aku sempat singgah MyNewsHub dot com gi beli Season Green Tea. Sebab kedai tu je yg bukak. HAHAAA... 

TApi takpe, green tea kan minuman kesihatan. Aku memang gila green tea. Oni pun suka green tea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram