Followers

18 Dec 2011

Alaaaaaaaaaa.....Atoii la Oniii


Weii...


Ado ke orang makan ubat 8 kali sehari?
Kalau buleh tu tetiap kali gi dapo dia nak ubat. TAk larat nak dengor dah. 
MAna aku nak sorokkkan vitamin ni haa?


TAk buley ke makan coklat sehari 3 kali je?
TEtiap kali bukak lemari ko mintak cekelet. NAk amik tepung gandum pun, ko minta cekelet.
Sampai aku lak fobia nak bukak almari stok makanan.
Hadess...


Sejak-sejak da pandai unlock pintu cermin, makin payah plak nak kontrol Oni. PAntang lepa je, tetengok dia dah siap sapu sampah kat balkoni. Habih segala habuk batu pun masuk umah. 
Boring nyeeee.... 
Agak-agak la nak merajin pun nak oiiiii~
Kerajinan mu membonoh ku. 


Skang dah pandai pukul-pukul Ibu. 
Camana ni? 
HArus kah Ibu belasah kamu balik? 
PAstu kita main belasah-belasah sesama sendiri sampai letih. 
NAk? 
Ibu on je....

Eleh..........tunjuk terer ngan Ibu, pukul-pukul, tetiba helikopter lalu atas kepala. LAri kat Ibu gak!

BErapa kali Ibu cakap jangan letak buku kat bawah. 
Wawan suka koyak buku.
Pastu dia makan ketas yang dia koyak tu macam makan jajan. Giyaahh!~


JAnagn berebut menan ngan adik. 
Adik main sudu susu pun ko nak rebut-rebut. 
KAt dapo tu banyak lagi pencedok susu bermacam warna dok ado.
Tayah le rebut adik punyo.
Naik darah tinggi Ibu ni kang... 


Boleh tak kalau tak sebut nama Upin ngan Ipin sehari? 
BUley ? BUleh? 
Aduiii.....




TAu tak mana nak donlod siri Upin Ipin ek? Nyampah dah dok tgk Opet tu je.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram