Followers

10 Nov 2011

Tolong habaq sat lagu mana ni..

 Ce habaq sat camana nak settle kan masalah ni:




Masalah 1.
Oni suka menulih, mengaler. Masalahnya, dia juga suka meratah crayon. HAbih kontot suma crayon. Ngaa~


Masalah 2.
Skang dah jarang ada luka kat kaki. Tapi, ada satu luka kena gigit nyamuk, dia gegaru sampai jadi luka. Dan skang, setiap kali luka tu berkuping, dia kopek kulitnya sampai berdarah. Pastu, bila darah meleleh-leleh kat kaki, dia buat-buat cemas. Grrr...~


Masalah 3.
Dah pandai cabut smart kad astro. Anak korang pandai x? Aku tak penah ajo pun. Dan rasanya takde sapa pun penah demo cabut smart kad tu.



 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram