Followers

14 Nov 2011

Ikan duyung hensem


HAri ni tak posa. Terlajak tido. BAngun konon makan nasi nak sahur sekali tengok jam dah pukul 6.30pagi. LALALALA. HUjan lak. Sejuk semacam. Anak-anak pun tido je .


Tengahari ni decide nak menggunakan sedikit daging korban yang mak bagi untuk makan tengahari. Nak rebus je. Diet! HAAHAH... Guna resepi Yang Berbahagia lagi Dibahagiakan Puan Nini D. Nak tengok resepi silalah klik. Senang gilo! Dah siap, buat plak air asam. Menarik. Layan je ngan nasik panas. Oni pun buleh jamah skali daging tu cuma aku lebih kan kuahnye.

Kalau agak tak suka daging, aku buleh je nak guna ikan. 
Korang jangan tergezut kalau aku kata aku skang dah bela ikan duyung. 
AHHA... Ikan duyung jantan ko tau. 
Tak caya? 
Sat aku boh gambaq na...



 "
"
"
"
"
"
"

wait...


"
"
"
"
"
"
"


"
"
"
wait aaaaaarrr...
"
"
"
"
"
"


Haaaaa....

NI DIA!!!









Ikan duyung tengah main bola. Huahhahahauauhauhauha. 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram