Followers

4 Nov 2011

Errkk.. terblogging plak!

Serba tak menyempat skang nak berblogging. Yela, blogging ni kan hobi. Hobi nplak kita wat pada masa lapang. Skang , masa lapang sudah semakin kurang. AHHAHAH...

Sape kate dok umah buleh ada banyak masa lapang? Mana de la...

Since aku buat banyak kerja dari rumah je, masa lapang memang takde la. Skang nak wat keje pon ada lagu-lagu nyanyian Wawan dan Oni. Tetengah bizi buat quotation, Oni naik atas riba nak tekan sama lektop aku ni. Kalau tak diberi, mau melalak sampai satu pangkalan buleh dengar. Dulu kat opih, sambil wat keje, sambil layan mp3. Skang, folder mp3 aku lansung tak bukak. Dah ada sarang labah-labah pe dalam tu kan?

Ok la.. Nanti aku citer lagi. Ekceli, ada lagi satu resepi nak kena hapdet. And, ada movie review. Insyaallah, ada masa tulih lagi. Kena tunggu diorang ni tido dulu.

Aku nak pi bagi mandi Oni dan Wawan.

Adiosa!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram